Toimitusehdot

Miccishop 2049810-9 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@miccishop.fi

Puhelin: +358 50 3248 758

Postiosoite: Maariankatu 3b, 20100 Turku

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Valkoimassa olevat kukkatuotteet ovat yksilöllisiä ja sesonki-riippuvaisia joten kimput pyritään tekemään mahdollisuuksien mukaan tuotekuvaa vastaavaksi. Mikäli tuotetta tai osaa tuotteesta ei ole saatavilla korvataan se samankaltaisella tuotteella.

Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Mikäli tilausta ei voida toimittaa virheellisten tietojen vuoksi, Miccishop Tmi ei palauta tuotteen tai toimituksen hintaa asikkaalle. Emme myöskään vastaa muista toimituksen estymisestä aiheutuneista välittömistä tai välillisistä kustannuksista. Mikäli kyseessä on kukkatoimitus huomioi seuraavat kohdat jotta tilaus voidaan käsitellä sujuvasti.

Toimituspäivä

Toimitusalue, ainoastaan Turun alueella ellei toisin sovita.

Vastaanottajan nimi, osoite ja puhelinnumero sekä mahdollisesti myös ovikoodi.

Korttiteksti (ei pakollinen)

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Verkkokaupan sivuilla oleva kukkatuotevalikoima on voimassa Miccishop Tmi:n omalla toimitusalueella joka kattaa Turun alueen. Muu valikoima verkkokaupan olevilla sivuilla toimitamme kaikkialle Suomessa. Tilaukset, jotka olemme vastaanottaneet arkipäivinä ennen klo 16, voidaan mahdollisuuksien mukaan toimittaa saman päivän aikana. Ellei toisin sovita tuotteet lähetetään mahdollisimman pian, kun olemme saaneet vahvistuksen maksusta tai vastaanottaneet tositteen maksusuorituksesta sähköpostiosoitteemme: info@miccishop.fi. Tuotetoimitus muualle kuin Turkuun tulee maksaa ennakkoon tilisiirtona tai Bamboran kautta. Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-8 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Jos kyseessä on kappeliin toimitettavista surukukista, tulee tilaus tehdä 1 vuorokausi ennen tilaisuutta. Tilaukseen on merkittävä vainajan nimi, siunausaika ja -paikka. Mikäli haluat toimituksen muualle tai muunlaisesta erikoisjärjestely ystävällisesti ota yhteyyttä sähköpostitse, info@miccishop.fi tai puhelimitse numeroon +358 50 3248 758.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Peruuttaminen

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse osoitteeseen info@miccishop.fi mikäli kyseessä ei ole kukka- tai ruokatuotteista. Kukkatuotteet ovat yksilöllisiä ja tehdään aina mittatilaustyönä asiakkaalle ja ruokatuotteiden tuoreuuden takaamiseksi emme peruuta tällaisia tilauksia sopimatta ensiksi asiakkaan kanssa ensiksi peruutuksen mahdollisuuksista ja ehdoista.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus paitsi kukka- ja ruokatuotteille. Kukkatuotteet ovat tehty mittatilaustyönä asiakkaalle joten niillä ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeuutta ja ruokatuotteiden tuoreuuden takaamiseksi niilläkään ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeuutta. Kuluttajasuojalain mukaan perimme palautuskustannukset asiakkaalta. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kukkatilauksiin käytetään vain tuoreita kukkia. Mikäli kukkien laadussa on huomauttavaa, on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen esittämällä virheelliset kukat. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.